torsdag 3 mars 2011

Burlesque


Idag har Martin och jag varit tillsammans i 10 månader! Vi firade genom att gå på bio och titta på den här filmen. Nog trodde jag att den skulle vara bra, med tanke på burlesque-temat och ja, hallå, Cher är med i den! Men hade faktiskt inte fattat att den skulle vara riktigt SÅ bra. Det var två timmars ren underhållning, ren pepp, ren medkänsla för varenda karaktär på duken. Precis vartenda plagg i hela filmen är naturligtvis "drömma och dregla"-material, så jag skulle inte klaga på det visuella direkt. Inkluderat i paketet är även en cover av Marilyn Mansons The Beautiful People, bara för att ytterligare poängtera stjärnglansen. Är fortfarande riktigt glad och uppskruvad, sitter här och lyssnar på You Haven't Seen The Last Of Me med världens coolaste diva. Burlesque har gått direkt in på min lista över feelgood-filmer, och det är en kort och exklusiv lista ska jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar