söndag 2 januari 2011

Bloggprojektet drar igång

Nu har det hänt: som en av de lite mer trögstartade när det gäller detta fenomen har jag så slutligen insett att jag också vill skräpa ner cyberspace med hjälp av min alldeles egna bloggsida. Att blogga hyfsat regelbundet i ett års tid är ett projekt jag tagit på mig som ett led i ett försök att bli lite uthållig och slutföra saker jag har påbörjat, samt få igång kreativiteten en aning. Målet är förstås att vara intressant och nyskapande, men jag förstår ju själv att det snarast kommer att bli så här:


Här kommer jag att sprida mina åsikter om allt mellan himmel och jord, länka till roliga saker och naturligtvis beskriva min ofantligt intressanta vardag. Approved by Twisp - om det duger åt världens drygaste tygkatt, duger det för publicering på internet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar