söndag 13 februari 2011

The Mist of Avalon

Jag och Martin <3


(Samtliga bilder i detta inlägg är snodda av Mattias, eftersom jag alltid glömmer att ta egna foton.)

Igår vad det fullt upp. På dagen var vi ut till min mormor och morfar och firade morfars 80-årsdag. På kvällen blev det först förkrök hemma hos oss med Edhlund och Mattias. Jag hittade en flera år gammal flaska Grenadin som jag blandade med Barcardi Limón, hade helt glömt bort vad sött det är! Trodde det skulle bli en bra grogg men det blev mest ett tuttifrutti-smakande sockerslisk som avnjöts ur vinglas. Det är därför jag är så söt på bilden, höhö. (Notera 69 Eyes-tröjan, ny favorit!)

Mattias framför mitt ponnyskåp :)

Framåt halv nio-tiden drog vi oss iväg till Katalin där det bjöds på ett förstklassigt uppträdande av The Mist of Avalon. Vi stod längst fram och killarna lyckades få tag i diverse plektrum, trumpinnar och annat som kom farande. En av gitarristernas lista med låtar och tonarter råkade även denna försvinna från scenkanten på något mystiskt sätt... Efteråt sprang vi runt efter bandmedlemmarna och lyckades få såväl låtlista som skivor signerade. Impulsköpte ett bandlinne också. Haha, det här med att minska ner på innehållet i garderoben är inte mitt mest framgångsrika projekt någonsin känner jag... Fredrik och hans flickvän var där också, så jag fick tillfälle att hälsa. Det känns bra. På det hela taget en väldigt rolig och lyckad kväll, som avslutades med nedvarvning hemma hos oss, d.v.s. röka, flumma och lyssna på Alice Cooper.

Till slut, lite bandbilder:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar