lördag 23 april 2011

Raggmail.se - sexpuckona anfaller!


Orkar inte skriva något helgreferat idag så jag tipsar om den här siten istället: raggmail.se. I korthet går den ut på digitala sexinviter som folk fått och som nu hängs ut till allmän beskådan. Tror att många, i alla fall tjejer och kanske även killar som hänger på Qruiser, känner igen sig i fenomenet. Sexpuckon (termen tagen från boken ovan, orelaterad till raggmail.se) som inte riktigt orkar med sådana där grundläggande etikettregler som att läsa någons presentation innan man skickar meddelande eller lära känna varann lite innan man börjar prata om vad man skulle vilja stoppa var. 

Darkside är en guldgruva om man gillar att skratta åt taffliga kontaktförsök. Jag skummar igenom inkorgen och hittar briljanta öppningsrepliker såsom "Har du en gosig famn som man kan ligga å suga tutte i?" Eeeeh, ursäkta, känner vi varandra? Andra förklarar utan närmare presentation att de är nakenfotografer och att jag kan tjäna snabba cash, var ska vi ses? Josåatteeeh, jag brukar stämma träff med faceless strangers, tycker risken att bli mördad och dumpad i en container verkligen adderar krydda till mitt liv... Den andra sorten är mer sneaky, de skriver initialt något relativt tamt såsom "fina bilder" för att över huvud taget få något svar (jag tackar i alla fall alltid för komplimanger) och sedan när de fått in en fot, småpratat lite och fått en att sänka garden, då kommer det egentliga ärendet fram. Senaste fallet var en kille som började med att "leta kompisar" och slutade med att tjata om att han skulle få köpa bilder av mig iklädd enbart tubsockor.

Den tredje sorten är antagligen den mest idiotiska av alla: de har nämligen läst presentationen, insett att jag inte är ett spår intresserad av dem och de aktiviteter de gillar - och förväntar sig att jag ska göra ett undantag! Ett exempel jag tydligt kommer ihåg är en snubbe som inledde ungefär med "ja, jag såg att du inte gillar tjejer, MEN..." och sedan följde en låååång harang som inkluderade hela hans och hans flickväns livshistoria. Kontentan var att hans flickvän tyckte jag var snygg och snällasnällasnälla kunde jag inte ställa upp på att dominera henne? Jag svarade väl nånting i stil med att om de nu varit så duktiga och läst presentationen så torde de ha noterat att jag 1) är straight 2) är sub 3) är i ett monogamt förhållande. Alltså, snälla ni som skriver såhär, varför tror ni att jag ska göra ett undantag för just er anonyma vädjan? Fattar noll.

"Ja men duuuh, varför hänger du där då om du nu stör dig så mycket på det?" Det gör jag inte! Jag ser det som en stor källa till humor i min vardag. Nu när jag tagit bort inställningen som blockerar anmälda personer hoppas jag på ännu mer kvalitativ underhållning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar