tisdag 19 april 2011

Koh Phangan är mys

Men det var då fan att jag aldrig har tid att skriva. Eller ja, hade väl det i helgen förstås... men då sket jag i det och tidigt imorgon bitti sticker jag till Falun igen för nästa praktiksväng. Jag, som den senaste tiden vant mig vid att gå ut och göra något roligt mitt i veckan, ska nu hela våren tillbringa onsdag- och torsdagkvällarna i en gruvarbetarstuga i Dalarna. Är minst sagt opepp skall erkännas. Tentade teorikursen imorse och det var ju blandade skurar måste jag säga. Behöver nog inte göra om allt i alla fall... Den stora fördelen med denna praktikomgång blir i alla fall att Sofia är med, så vi kan flumma på kvällarna!

Det blev ingen konsert i lördags, biljetterna var slutsålda. Men vi gick ut på fredagen i alla fall, till ett supermysigt ställe vi upptäckte i onsdags på vår mitt-i-veckan-utgång. Koh Phangan heter det och jag har gått förbi många gånger, men tänkt att det ser ju inte mycket ut för världen. På utsidan ja - men där inne är det jättemysigt! En massa lampor och flourescerande väggmålningar och hela stämningen med fejkade oväder och allt. Kolla in mysfaktorn:




Vi krubbade supergott thaikäk och drack två rosa hinkar sprit innan vi med håret fullt av drinkparaplyn lullade hemåt. Så roligt att prova på något annorlunda, det liknar ju inget ställe jag vanligtvis frekventerar. Blir glad av "Pangan" helt enkelt, det får gärna bli fler gånger. Extra roligt när man har så städat och rumsrent sällskap som Martin och Edhlund också, haha :P Nä, nu har jag inte tid med det här längre, tänker umgås så mycket som möjligt med Martin ikväll. Imorgon kommer jag ju sakna den möjligheten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar