onsdag 29 juni 2011

Sommaren rullar vidare

Blergh, har fortsatt dålig blogginspiration. Har inte riktigt haft tid att skriva heller - jobbet har kommit igång för sommaren, John var och bodde hos oss i några dagar och det har hunnits med såväl midsommarfest hos Jesper som brygghäng med Sarah den senaste veckan. Egentligen har jag inte riktigt tid att blogga nu heller, måste packa inför Göteborg! Iron Maiden första kvällen, Liseberg andra och Megadeth tredje (men tänk, det måste ha blivit något fel för det står Metallica på biljetten :P) och så får vi se vad dagarna däremellan fylls med. Längtar! Tyvärr ska jag jobba först, måste stiga upp kvart över fem imorgon och åka till Östhammar... Gör ett längre inlägg när vi kommer tillbaka från Göteborg, tills dess knycker jag Sarahs bilder från ölandet på bryggan igår kväll, tycker de verkligen speglar vilken kanontrevlig kväll vi hade :)

Sarahs Cosmopolitan i vattenflaska och sockerbönor som hon bjöd oss på.

Jag och John.

Jag och Sarah.

Otroligt fin kväll vid ån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar